i hate when i'm about to hug someone sexy, and my face hits the mirror

nigiri om but i don't give a fuck no i feel great, bitch i feel great
Asså dom är sjukt lika, fast Robin är typ 100000gånger snyggare tycker jag!

jaaaaaa robin du är mycket snyggare än rodney, men man kan vara lika ändå!

lagade så jävla god mat innan. broccoli är sjukt underskattat. SVIN.GOTT. annars så har jag gett upp plugget helt och håller och hoppas på det bästa. efter tentan ska vi luncha på mezzo och jag dreglar redan nu av tanken.

nu ska jag duscha. tror till och med jag hoppar bb (ja ni läste rätt) och går och lägger mig tidigt idag.

och meningen med detta blogginlägg? den som kan svara på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0