but i don't give a fuck no i feel great, bitch i feel great

säger som camilla lindblom "jag bryr mig inte ett skit om alla olika gubbar" och "känner mig inte motiverad till att plugga när jag ändå inte kommer att klara den, vill dricka vin istället"

bra inställning osv. men äh! snart lördag och då firar vi att tentan är över vare sig vi klarar den eller inte. längtar!

och FYFAN va bra att roddan är inne i BB igen!!!! kunde fan inte blivit gladare. fast nu saknar jag robin karlsson då jag tycker dom är lika. det är dom.
och FYFAN vad jag längtar till 24e och det är så sjukt att det inte ens är 2 veckor kvar av 10 veckor. SJUKTSJUKTSJUKT världen är bra sjuk

haha om man kollar på mina inlägg av min blogg kan man se att jag har ett system. jag bloggar när jag egentligen ska plugga och ÄNDÅ har jag klarat alla mina tentor. IM FUCKING AWESOOOOMEEEEE. fast på fredag kommer jag förmodligen kugga på essädelen eller båda :)))) men det gör inget för det är bara skola och skola är inte livet. mjölk är livet!

DA DADA DADADADADADADADADA DA DADA DADADADADADADADADA

Kommentarer
Postat av: din trogna läsare

mjölk OCH vin är livet, kanske borde testa att blanda dem o sen dricka!!!!!!! vill ha lördag nu så vi kan shaka heeela natten underbaring<3

2012-03-12 @ 15:03:09
Postat av: Wessss

Grymmmm låt!

2012-03-12 @ 20:14:54
Postat av: Jorma

Dem är fan lika!!!!

2012-03-12 @ 21:47:42
Postat av: nigiri

Asså dom är sjukt lika, fast Robin är typ 100000gånger snyggare tycker jag!

2012-03-15 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0