mamma si mamma sa mamma ha de så bra

så tänker man såhär "jag får väl börja blogga nu igen då så mina vänner hemma kan se vad jag gör" så har dom ändrat hela jävla blogg.se??? vadå snabbinlägg? fattar nada... fan va bull orkar inte lära mig något nytt idag ju :)))) men oki då

usa var det bästa någonsin

nollningen var full. var nog ingen bra fadderförebild för mina nollor men huvudsaken är ju att ha kul! det visade vi dom små jävlarna minsann (kul att alla mina nollor är lika gamla eller äldre än mig..)

i helgen var jag hemma på kräftskiva. jonte hade med sig absint som vi drack slut på, sen var hela släkten full. jävligt intressant och kul på samma gång! låg död i sängen hela söndagen och det var mindre skoj.. lätt värt dock.

imorgon är jag ledig och då ska jag till väla, sen ska jag storhandla och sen ska jag plugga. sen går jag i skola torsdag fredag och sen är jag ledig till onsdag. i kommande helgen ska bästa elin jormhage firas! det är för din skull jag bloggar din jävel!!!

nu ska jag nog sova. vågar typ inte för jag drömde om spöken hela förra natten.. först var dom på villan och sen hemma i vegby. trodde det var på riktigt. var rädd :'((

godnatt

Kommentarer
Postat av: Jorma

Hihihihihihihi <3

2012-09-19 @ 08:58:29
URL: http://elinjormhage.blogg.se/
Postat av: Linus

Sötnöt1:D

2012-09-19 @ 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0