they goes, they hunt, if he cant do it, then vem fan kan?

hej
 
åt precis ett perfekt kokat ägg. har gått och blivit en riktig äggkokare den senaste tiden! sen så sitter jag och försöka svara på frågan om vad en som vill söka uppehållsstånd från chile ska skriva på sin ansökan. jag har ingen aning :)))) får hoppas jag vet det om en vecka.. eller så får vi hoppas att det inte kommer någon sån fråga.
 
nej men seriöst så är det tenta om en vecka och jag har aldrig känt denna ångest så stark innan? jag vill typ gråta hela tiden (det gör jag dock inte, lovar) och så vill jag bara skita i allt (det gör jag inte heller mamma).
 
har faktiskt lite roligt i mitt liv också då min kära vän/granne carro fick mig att gå med i en dateing-sida för några dagar sedan. första som skriver frågar om han fick strippa för mig på msn. synd att man inte använder msn längre!
annars är sidan ganska skoj, man får ju uppmärksamhet om inte annat. kul. osv.
 
 
kul att jag glömmer att jag skriver blogg och kommer på det 8 timmar senare.. pluggandet gick inte så jävla bra så blev tjurig och ville inte träna. men det gjorde jag ändå och det var så jävla skönt! är det nu tiden är inne för mig att bli lite fit?
 
troligtvis inte men. fts

 

Kommentarer
Postat av: e.j

I love you

2012-10-27 @ 03:14:01
Postat av: Elin

Jo, dem sa att dem bestämmer i huset så är dem med får jag ta vin till maten, ute får jag inte göra det är eftersom det är olagligt och kommer någon på mig åker mitt visum och jag kommer inte in i USA och kan få visum igen. Så inte värt det :) kan vänta 10 mån :)

2012-10-27 @ 13:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0