rack city bitch rack rack city bitch

här åker jag hem och överraskar elin så hotar hon mig med att hon inte kommer blogga innan jag och amanda gör det. därför gör jag min del nu.
 
sitter död i soffan efter att rk körde slut på mina ben innan på gymmet. han körde på taktiken "om du inte gör 3 till kommer hela din familj att dö, även sudden" och jag tänkte neeeeeeeeeeeej inte sudden. vi ska även ut och gå om en timma. det är ett stort frågetecken på om jag kommer kunna röra mina ben imorgon. jävligt spännande.
 
jag borde inte sitta här och skriva. jag borde läsa boken jämte mig som heter "kön och juridik i socialt arbete" men jag är pluggtrött. inte så bra timing med tanke på den gigantiska tentan om två veckor. men det löser väl sig, om inte sticker jag till hawaii eller något. lika bra det :))
 
nu börjar halv åtta hos mig och jag anser mitt bloggande fullbordat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0