natten är vacker, du är som natten

hur FAN kan man bli SÅ hungrig hela tiden av att bara sitta still och läsa? det tar inte stopp någonstans. blir fan mindre hungrig när jag tränar. längtar tills på söndag för då ska jag gymma hihiihi
 
okej blir sjukt stolt över mig själv när jag skriver så? hade aldrig hänt för två månader sen.
 
idag var jag smart nog att be mina kära pluggkillar att skriva när de åkte hemifrån. så behövde bara vänta lite ändå. vad fan hände där? de åker liksom bil och jag cyklar. pluggandet gick inte så bra idag. jag orkar inte lära mig mer. axel kom och fikade också vilket var trevligt!
 
varför gör jag frågetecken i min blogg jämt................. det är fan en stor fråga men vägrar sätta ännu ett.
 
här är mina mysiga pluggkompisar och mina en väldigt liten del av mina älskade böcker/häften som får mig stark i armarna
 
 
nu ska jag låtsas plugga lite till sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0