we gonna take over the world while these haters gettin' mad

imorse vid 6-tiden vaknade jag av att jag dunkade min panna med all min kraft in i skrivbordet som står jämte min säng. skönare uppvaknande har man ju varit med om. har en skön bula nu också, unicooorn!
 
sen försov jag mig.
sen gjorde vi vårt grupparbete i skolan.
nu ligger jag i min soffa och ska precis göra mat.
baconpasta känner jag.
 
helt okej dag faktiskt! solen har skinit och det gör ju mitt humör så.
 
fast tydligen ser jag ut som en missbrukare. skulle komma på hur vi skulle redovisa och skulle ta kort där någon skulle vara det. frågan om vem kom upp och alla pekade på mig..
 
sen kan man ju vara lite less över detta också:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska jag kommentera din blogg när inte du gör detsamma!?!

2012-11-12 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0