Try to tell you no but my body keeps on telling you yes

it's laundry day!! lika skoj varje gång då jag har en tendens till att skita i att tvätta tills sista trosan och sista klädesplagget är skitigt. men nu är det över och helt plötsligt känns det som att man har en helt ny garderob. går ju inte klaga på.. har städat litegrann också, fast bara väldigt lite. annars håller jag mig upptagen med keeping up with the kardashians. måste ta tillvara på att jag inte behöver hetsplugga längre :DDDDDDDDD
 
jaja och tentan. seriöst om jag inte klarar den nu så vet jag inte vad jag ska ta mig till. jag sätter mig inte i sju timmar till och skriver! jag GÖR INTE DET!!! nackspärr och skrivkramp är inte my cup of tea.
 
efter tentan blev jag full. jättefull. låg i sängen till klockan 18 i lördags och knappt då kom jag upp. när jag väl kom upp hade vi myskväll och igår var jag nog fortfarande bakis. kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår om jag ska vara ärlig. lite läskigt att jag verkligen tänker efter och INTE kommer på det.......
 
började på vår nya kurs idag med obligatoriska föreläsningar!! yaayyyyyy så skoj! ännu en tenta på 7 timmar väntar den 18e december. döda mig. inte. men ni får gärna förklara för mig varför jag pluggar?
 
idag kom mitt shm-linne!! lite stort men får duga!
 
och igår såg jag på en suddig bild när elfsborg tog sm-guld!
 
JA NUUUU kom jag på vad jag gjorde igår. det var ju skoj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0