tanken var att jag skulle tänka en annan tanke, och så kom jag och tänka på den tanken som jag inte skulle tänka

1a november
det var då värst vad tiden går fort samtidigt som ingenting händer.
fast om exakt tre veckor är jag i stockholm och har två kvällar av svenska husmaffian att gå crazy på. för det är precis det jag planerar på att göra. SEE HEAVENS GOT A PLAN FOR YOU. sen ska jag ut i stockholms nattliv för första gången då också. alltid trevligt att ha något att se fram emot!
 
om exakt en månad börjar mysteriet på greveholm vol.2
DET ska också bli jävligt intressant om det ens i närheten kommer bli som första. jag är ytterst tveksam då de tydligen inte ens ska prata skånska, jag menar det är ju det som gör allt:
 
"snioooor??"
"från spöken"
"spöksniooooor?"
 
jämfört med
"snor?"
"från spöken"
"spöksnor?"
 
i rest my case.
 
pluggandet idag då. nej har jag att säga till det. men skit samma för om 24 timmar ska jag fira som aldrig förr, även om den går skit. det jag tycker är allra jobbigast är att tentan är i sju (!!) timmar. det är nästan en hel arbetsdag??? jag brukar tröttna efter två timmar när vi har femtimmarstenta..
och med det säger jag godkväll

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till vännen! <3

Haha bilden; känner så igen mig!

2012-11-01 @ 20:35:29
URL: http://ewessbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0