om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt

waddapppp dudettes! ibland undrar jag varför jag inte blir mästerkock, sen kommer jag på att nog alla kan lägga lite pesto på lax och sätta in det i ugnen.. skam den som inte drömmer!
 
på vår föreläsning idag lärde vi oss hur man kan röra till LVU-lagen ordentligt. om man hade en aning om vad LVU var innan man kom dit så såg föreläsaren till att vi sure as hell inte vet det nu. det bästa med dagen var att mitt i allt så hörs från en väska "om 500 meter, sväng till vänster" LOL WTF tänkte jag då. skrattade lite också.
 
idag har jag även börjat kolla på entourage, det verkar lovande! nu väntar jag på att new moon ska börja. frågan är om jag växt ifrån filmerna för igår när jag va hos carro och vi såg twilight så kunde jag inte annat än att skämta om massa grejer i filmen.... inte likt mig. vampyrer föralltid <3
på tal om det... carro satt och kolla på facebook och en tjej hade skrivit "tar min twilightoskuld"
carro: "my god har hon levt under en sten eller?" (hon pratar sthlmska så det lät kul och överlägset)
en liten stund senare visar jag en bild på hur snygg neville i harry potter blivit
"vem är det?"
"neville i harry potter"
"jahaa jag har aldrig sett de filmerna".........................................
..............
......................
men ni skall icke döma henne, hon kom på själv vad hon precis sagt och började asgarva.
 
SERIÖST ELIN JAG BLOGGAR FÖR DIN SKULL OM JAG SKA FORTSÄTTA FÅR DU KOMMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
bitch

Kommentarer
Postat av: Elin Jormhage

MEN FÖRLÅT MIG ATT JAG INTE HAR HUNNIT VARA INNE PÅ DIN BLOGG GÅR INTE IN VARJE DAG FÖR DU BRUKAR SUGA RÖV PÅ ATT UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!111 DÄRFÖR KANSKEEE?!?!?!?!?

2012-11-07 @ 21:25:52
URL: http://elinjormhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0