if you feel it say hell yeah

Låt som du när du är ledsen sörjer till: sörjer aldrig längre... men kanske "tonight i've fallen and i can't get up" (tack mandisbästis)
 
Beroende av: internet, min mobil enligt många men jaaa it's my perfect baby, mjölk och jag kan hålla på att rabbla upp saker i evigheter.

Vem behöver du mest just nu? min mamma förmodligen. PALLAR INTE STÄDA (love you)
 
Vad tror folk om dig? vore intressant att veta, får ofta höra att jag ser trött ut så kanske att jag är en jävligt trött människa?

Stämmer det: ja alltså, skolan har den effekten på mig. jag kan vara hur pigg som helst men så fort jag kommer in i klassrummet suuugs all energi ur mig.
 
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögonfransar, jag kan inte böja dem för då kittlas det på mina ögonlock. jag är mina gener evigt tacksamma för dem.

Brukar du skratta för dig själv? det kommer mer ut massa luft ur näsan (elin, you know what i'm talking about)
 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? LoL xD (amanda när hon är som roligast) hahaha fast nu i sekunden fick jag ett till sms från jormhage "blir så arg. tog mig 15 jävla minuter att gåin och köpa en tvål för de finns så jävla många och alla är så stora så kunde fan inte bestämma mig :((( assåman vill ju kunna bära tvålen i duschen liksom"....... hon och hennes usaproblem.

Nästa mål i ditt liv: överleva denna höst och klara alla tentor, så att jag nästa höst kan åka antingen till vancouver eller bali på utomlandspraktik!!!! så fett vore det. måste bara bestämma om jag vill ha kyla eller värme. snowboard eller surfing. helkroppsbränna eller googlebränna. kommer aldrig kunna välja.
 
Hur svarar du i mobilen? hej

Vem ringde dig senast? om skype räknas så elin jormis, hon trodde hon ringde nicklas.......... miss you too!
 
Antal h sömn inatt? 9, vaknade av en jävla trimmerjävel. sånt kan förstöra hela min dag. det gjorde det nog när jag tänker efter.
 
Tycker du om din pappa? ehhhhhhhhhhhhhh va? ja det gör jag pappa är bäst
 
Brukar du komma i tid? är det något jag HATAR är det att vara sen. synd att mina två kära klasskompisar tycker det är ganska kul :)) tycker om dem ändå
 
När mår du bra? när jag inte har en tenta att plugga på, när jag åker snowboard, när jag är utomlands, när jag är hemma i vegby och får all mat jag vill ha, när mina kompisar bor nära mig.......
 
Hur känner du dig nu? hängig. håller förmodligen på att bli sjuk men det får inte hända. saknar mina hemmakompisar också.
 
Vanligaste färg på dina kläder? svart eller grått eller vitt

Var du aktiv i skolan? var? jag går faktiskt i skolan. är väl knappast så aktiv som jag bör vara men det skiftar.

Favoritdryck på morgonen? tror att jag precis idag skaffat mig en ny faktiskt! skånemejeriets nya chockladdryck med massa protein i! awesomeeee

När brukar du oftast gå och lägga dig? mellan 22-00

Är du blyg? nej. jo ibland förresten. har en känsla av att jag kommer vara blyg på fredag.
 
Sysslar du med någon idrott? gymmar för zyzz (obs ett skämt men jag gymmar bara)
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nepp

Är du bortskämd? jag är sjukt bortskämd. shame on mamma och pappa. tur för mig :)) skäms lite ibland också heheheh fast bara liteee...... men, den här varelsen är 100000 gånger mer bortskämd:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0