can you hear me

Okej måste bara lista upp vad som är plus och minus i mitt liv nu så kanske jag får koll på om jag är deprimerad eller vad fan det är med mig
 
Minus
Jag har en omtenta den 5 december
Jag har en tenta den 18e december
Jag har en omtenta den 14e januari
Om jag inte klarar den första omtentan får jag inte något CSN
Jag har absolut inga pengar just nu
Om jag inte klarar minst en av omtentorna får jag inte börja plugga den 4e terminen
Jag har världens största blåsa i munnen så jag kan knappt prata och äta
Jag har världens största finne som jag pillar sönder hela tiden så den försvinner inte
Jag har tvättid i eftermiddag
Jag måste städa
Jag håller på att bli sjuk
Vi har jullov i mindre än 2 veckor och på detta jullov måste jag plugga
Jag saknar bara 3 eller 2 jävla poäng på den där tentan och jag ORKAR inte sitta i 7 timmar till och skriva samma sak igen
Shm är över och jag kommer aldrig få se dem tillsammans igen
Jag fick parkeringsböter förra veckan på en plats där jag stått innan
 
Plus
Nästa helg ska jag baka pepparkakor
Nästa helg blir nog allmänt en bra och mysig helg
Snart är det julafton
Den 18e januari åker jag till österrike i 10 dagar med min älsklingshafner (lite svårt om jag inte får några pengar dock)
Min kära idaklo lånade ut pengar till mig så vi bokade summerburst i göteborg imorse
Jag har nog i särklass världens mest roliga och underbara kompisar
 
Alltså summan av kardemumman, jag måste fan ta tag i detta haha. Önska mig ett jävligt stort lycka till för det behövs. Ibland får man klaga. Nu har jag klagat nog.

Kommentarer
Postat av: Jan Hedin

+Fitnessfestivalen

2012-11-29 @ 15:47:31
Postat av: Olivia

Lycka till! I know the tentastress och the fattighet! Fuck life.

2012-12-02 @ 03:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0