sanningen är jag är som du, sanningen sved du fucka ur

hallåja alla mina fans!
nu är det tentatider igen och därmed bloggtider???? näää skämta bara. inför denna tenta har jag kommit på något nytt; nämligen att plugga ca 10-16 varje dag och sedan göra vad fan jag vill. brukar ju inte ha någon självdiciplin men dessa två dagar som gått har det funkat! inte för att jag får in något i hjärnan men vafaaaaaaaan :DDD

igår hade vi faddermöte, efter det kollade jag hockey med 5 "gym"-killar. det jag lärde mig under kvällen var att lightläsk inte innehåller några kalorier (eller jo typ 1), att man lägger ca 200-300 kr på protein och gymrelaterade grejer varje månad om man köper sånt, att man ska äta sitt första mål på dagen så sent som möjligt och mycket mycket mer. synd att man inte gillar lightdricka, har råd att köpa protein och jävligt synd att man är vrålhungrig precis när man vaknar haha. fast det jag ville komma fram till var att gymsnacket verkligen inte tog slut?? ändå träffas dessa killar typ varje dag. HUUUUUR kan det finnas så mycket att prata om? intressant indeed.

hockeymatchen var ju bra iallafall

typ första hela hockeymatchen jag sett i hela mitt liv?

annars? ganska bra tack. väldigt mycket plugg men det ska bli kul med fadderfest på lördag. förutom att camilla och sofie inte ska med ut för de ska plugga. dålig prioritering????

men okej.. tenta om 5 dagar, avicii om 6, hemresa om 7, 20årsfest om 9, avstamp om 14, klassfest om 22, få min lägenhet om 22, sommarlov om 22 eller om 25 (beror på omtenta eller inte). låter bra. plus att jag äntligen fått det jag gått och letat efter så länge (spännande va?). ja jag är lycklig hela långa veckan ut!

btw vann mitt barlag "årets bästa barlag 2012"


Kommentarer
Postat av: Nastasja

Du är så jääävla skön, hahah

2012-05-13 @ 20:09:46
URL: http://nastasja.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA goaste inlägget.

Längtar tills du kommer hem :)

2012-05-14 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0