kick out the epic motherf**ker

men hello there handsome! har fått en dille på att färga håret... själv.. amanda doesn't approve

VILL JUUUUUUUUU. kan inte vara så svårt att färga hela håret ljusbrunt och spara topparna blonda?????? eller? ELLER?

 

kan någon kommentera något så att jag inte vågar mig på det här. annars är risken stor att jag gör det innan kvällen är slut. en gång klippte jag lugg bara för att jag hade tråkigt (pröva inte på detta hemma). nu har jag tråkigt (måste plugga) OCH är typ arg på livet = ingen bra kombination om man heter josefin

 

okeyyy... hello! my name is josefin, and this is jackass!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(det sista var cliffhanger på om jag kommer utföra det eller inte)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men gör det inte för helvete, vill du ligga i sommar eller inte?

2012-05-30 @ 12:22:45
Postat av: Elin

Word^



Du kommer bli ful i de :)

2012-05-31 @ 09:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0