i'll be there for you

det jobbiga med att inte blogga så ofta är att man glömmer vart man slutade sist....... måste kolla.. javisst jaa avicii var det! grym jävla skit!!!! han var bäst och spelade bästa låten i slutet och allt var bäst... FÖRUTOM taxiresan hem. trodde på seriöken att jag skulle dö då han kollade mer på oss än på vägen och hade huvudet hos gud och inte tanken på hur han körde, men vi överlevde den med och fick en sång av chaffisen innan vi gick in för att sova!

åkte med hem till käre vegby dagen efter. eller åkte och åkte jag körde men det gick fint det med! firade amanda och fanny på lördagen och solade alla andra dagar typ.

i torsdags var det vårfestival på villan med tema full moon party och det var så jävla roligt att måla sig???? mer sådana teman tack! lös upp med mitt linne (amandas linne) och mina färger och hade så jävla kul fram till ca 00 då det blev mindre kul. men så är det också ibland och det kan inte hjälpas! vaknade upp pigg igår iallaflal och det var ju skönt!

igår fick jag reda på att jag kuggade sista tentan vilket var mer än väntat.. dock har jag inte hört någon annan som kuggat den så börjar känna mig lite smått efterbliven. men vad gör det om 100 år? hände andra bra saker igår så man får väl vara nöjd för det vaaaa.

nu ska jag dra till bästaste tjejerna och grilla lite! frågan är vad man ska slå till på? lax? kött? kyckling? ska klura på det den tid det tar att cykla. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0