I don't wanna grow up

här ligger jag i sängen och väntar på att resultat från första delen av tentan ska komma ut. efter det ska jag sova stöll! andra delen gick åt helvete (och JAAAAA jag vet att jag säger så jämt men denna gången är det fan sant) men det gör inte så mycket. gick först av alla efter två timmar, tror de flesta fortfarande sitter kvar haha. har dock alltid varit snabb.. blixten kallas jag (nej det gör jag inte men borde) jaja.. klarar la den i sinom tid mina vänner! no press.

så planerna för idag är sova, städa, få besök! läsa en liten skolgrej med men det är oviktigt. imorgon ska jag ravea sönder till han där avicii ni vet. det ska bli så jävla fett. sen ska det bli fett att åka hem och träffa mina kära kompizar i helgen <3

nog nu! orkar inte vänta mer. godförmiddag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0