but I guess you never know

jag tror mitt liv är ett skämt just nu. helt och hållet ett jävligt tråkigt skämt! inatt "skänkte" jag 3636 kronor till kapitano eller vafan det nu hette.

ett gott råd från mig till er mina vänner: om er kompis, via facebook, frågar om hon (alternativt han) kan få låna din bankdosa för att hennes är sönder, gör det INTE! det är en FÄLLA! din bankdosa är personlig och kan endast användas till ditt konto

vilket kanske jag som 21åring borde veta

vilket jag egentligen gjorde och ifrågasätte

men hackare är listiga små jävlar ska ni veta. först och främst hackar de in sig på någon random facebook. efter detta kollar den listiga snikiga räven upp hur denna person brukar skriva med sina kompisar och lääär sig detta. sedan skriver hackaren till massa vänner och övertalar dessa att hon kollat upp att man kan låna varandras dosor om man gör på si och så sätt (det låter VÄLDIGT övertygande)

igår var det iallafall jävligt logiskt. idag vill jag skjuta mig själv i huvudet :))))))

summan av kardemumman blir; lita inte på någon på internet. vilket mamma och pappa försökt säga till mig hela mitt liv.

ähh.. kan kan inte begära så mycket av mig. tycker ni jag ser smart ut eller??

(vill inte ha svar på den sista frågan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0