and it feels like i'm just too close to love you

den här jävla gräspollen får mig verkligen att känna livet i mig! två nätter i rad har jag vaknat av att det kliar i:
  • mina öron
  • mina läppar (alltså I mina läppar inte på.. I?????)
  • mina ögon
  • min näsa
  • min gom

i natt nös jag 18 gånger på rad med, jo 18, jag räknade :))))))) kände att det var läge att dammsuga upp allt gräs som låg på mitt badrumsgolv efter att jag råkat veckla ut fel handduk där inne. kan varit en bidragande faktor men vi får se.

 

EN FRÅGA TILL ER, är det dåligt att ta två allergitabletter om dagen? det gör jag nu.. utan att veta konsekvenserna.. what a badass right?

 

tror ni jag är bitter? det är jag inte! skickade in min sista reflektionsuppgift och nu har jag bara min omtenta kvar innan jag är fri i tre hela månader. joooomensåatteh gymnasiets "sommarlov" kan ju ta sig i rövaaa, här ska solas och jobbas och åka till usa:as

 

på tal om sol så skulle det varit regn här idag men har bara varit lite mulet och nu är himlen blå. hoppas den är det imorgon också.

 

nu ska jag kolla ett till avsnitt av jersey shore... issa och zarahs fel att jag börjat kolla. känner en viss likhet i snooki och mig.


Kommentarer
Postat av: jormaa

2012-05-29 @ 22:57:20
Postat av: Anonym

jag tog två tabletter en gång, eller jag tog en på kvällen o en på morgonen, bli ju typ två.

och jag höll PÅ RIKTIGT. på att somna stående på jobbet. jag var en jävla zombie. asså allt gick i slowmo, visste typ inte vad jag gjorde ville bara sova. men då köpte robin två energidryck te mig så blere fart på fläsket. hehe



MVH RUTINERAD. Hdg haj!

2012-05-29 @ 22:58:42
Postat av: Maja Brolin

Hehe ja du ville inte se Elin på jobbet den dagen=P hon var så jävla later. Som tur var fick min favoritanställda Robin fart på henne.

2012-05-30 @ 00:28:59
Postat av: Anonym

Du är så jävla tråkig så de finns fan inte robin

2012-05-30 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0