ja pallarnte

Vad är du rädd för?

insekter och att någon ska komma in och mörda mig när jag sover.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

att jag gör det jag vill göra

Det roligaste jobbet du haft/har?

pass på den.. har inte jobbat med något roligt

När grät du senast?

när jag kollade på kony-filmen

När skrattade du senast?

när jag såg vad en ritat på draw something

Vem åkte du bil med sist?

sofie, sandra, anton och sebastian!

Vem åt du mat med sist?

sandra, anton och sebastian!

Vem sov du hos sist?

två random-duuudes i en skiiitfin lägenhet

Vem sov hos dig sist?

robin, jonathan, gabriel och anton

Vad var du rädd för när du var liten?

att en björn skulle komma in i huset när jag sov, helt serri

Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

törnrosa

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

jesus... för många för att räkna. om man heter josefin johansson har man maximal otur blandat med ett ganska konstigt immunförsvar

Har du någonsin sportat?

det har jag minsann gjort! stolt

Någon du ser upp till?

ganska många

Vad finns alltid i din handväska?

använder inte det så ofta men då är det oftast skolgrejer och ett paraflax!

När vaknade du imorse?

10.37

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

jag orkar inte

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

nein

Vilket humör är du på?

göranågotannatänattplugga-humör

Vad har du på dig just nu?

min fake-onepiece

Har du ont någonstans?

nacken, massage tack!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

grillat!!

Hur mycket var din senaste lön på?

ehhhh minns inte...

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

yoghurt, köttfärs, krossade tomater, tomat, morötter, riesen.. tror det var deet

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

luvit....

Vad ska du göra idag och ikväll?

plugga och plugga och plugga och äta och kanskee träna och sen bb

Vilken var den första låten du sätter på idag?

knock knock

Varför ska man läsa din blogg?

det ska man nog inte.. inte så givande!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

skrev reflektionsuppgift tror jaag!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

haha naeee.. har inte direkt gjort något speciellt

När fotade något senast, och vad?

ut på solen..

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

nej det kommer jag nog inte.. eller har fört över pengar till fie men dom var jag ju redan skyldig!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

en stol

Vad tror du att klockan är?

kollade nyss och då tror jag den var 16.40 något fast det var den visst inte.. 16.33

Vad borde du göra idag?

det vet ni redan

Vad ska du ha på dig idag?

antingen fortsätter jag i min nuvarande annars tar jag på mig träningskläder och knallar iväg

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

hitler, om han var blöjfri vid 6 månaders ålder. det står nämligen i vår psykologibok att han troligtvis var det. har fastnat vid den tanken


Kommentarer
Postat av: Jöööörma

Knock knock med Mac Miller??? :):):)

2012-03-12 @ 21:53:30
Postat av: Amanda

Hmmmm, undra vem den bruna handen är...

2012-04-17 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0