tonight, we are young

morning lovers! är på så bra humör idag så att hälften vore nog vettni. solen skiner och himlen är blå (stackars er uhamnare som har snö), jag ska snart dra och träna och efter det blir det städning av lägenheten då vi ska ha en liten avskedsfest för sandra ikväll. DBK DBK. tråkigt att hon åker snart bara, lille smurfen..

i övrigt klarade jag hela jävla tentan och chocken på den har nog precis lagt sig. måste nog börja plugga på riktigt till tentorna snart så jag slipper ha den känslan. fast äääääääh roligare att leva på the wild side eller?

på onsdag åker jag hem till uschlepuschle. papa kommer och hämtar mig (förhoppningsvis i vår nya bil) och jag har redan bestämt att vi ska äta på max. så det kan du säga till pappa om du vill mamma. det bästa med att åka hem i påsk är att träffa ida och lisa och anna och att nästan alla tjejer kommer att vara samlade igen!! spriggen saknas men snart är även hon i sverige :))))))))) livet är ganska bra just nu va.

älskar er nåt så fruktansvärt!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Wesbo

VI HAR FAN INTE SNÖÖÖ, FUCK HELSINGBORG

2012-03-31 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0