they say love is in the air, so i hold my breath until my face turn purple

sega dagar just nu.. träning och försöka plugga är det som gäller och imorgon ska jag fan nöööööta in alla jävla gubbar och teorier i min lilla hjärna. är ju helt omöjligt men litegrann kanske kan fasta! längtar till kettlebellen imorgon, ska svänga 12an så att det står härliga till!! det enda som gör mig glad just nu är faktiskt att träna.. när fan hände det liksom? förra veckan typ hehehehe.. får ju se hur länge det håller i sig med. till nästa vecka kanske?

solen gör mig också ganska glad! sitter i köket i en fåtölj och öppet fönster och bara samlar på mig så många fräknar det går fram tills klockan är 2, för då försvinner den.

jodå så på så vis är det.
är jävligt gottesugen.
eller ne MAX är jag sugen på fast det är väl gotte det med.

oldieeeee pixieee men fortfarande kär i frisco. inte illa det inte.

 

svar på jormas fråga om knock knock med mac miller? svar JAAAAAAAA. blivit besatt av den låten på något konstigt vis. sketabra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0