habitus och konsensus och doxa och bajs och korv

Freud
Skinner
Watson
Piaget
Bandura
Eriksson
Maslow
Beck
Kohlberg
Khöler
Pavlov
Marx
Durkheim
Weber
Bowlby
Goffman
Bourdieu
Repstad
Vygotsky
Kelly
Parson
Mahler
Stern

ALLA DESSA GUBBAR (tror det är en tant) och vad alla tycker och tänker ska jag ha lärt mig till imorgon. FATTAR NI HUR MYCKET DET ÄR?????

plus
Psykodynamiska perspektivet
Behavioristiska perspektivet
Kognitivistiska perspektivet
Humanistiska perspektivet
Att integrera med perspektiven
Utvecklingspsykologi
Stress
Den sociala människan

Det är ju tur att man började plugga i tid :))))))))))))))))))))))))))))))))))))









not













första omtentan here i come :D hoppas jag får göra om den 10 gånger så jag får komma i min balklänning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0