we don't sleep when the sun gose down

jag ska se swedish house mafia
två gånger till och med
jealous much?

är fan värd det efter alla timmar i köandet på kukticnet.horse

ikväll ska jag se loreen. lite mindre status på det men ska äta max också så det går väl jämt ut i guess!

imorgon åker jag ner till mitt kära helsingborg. där ska jag myyyyysa med kompisar och lite så. hämta räkningar! alltid skoj! fast först ska jag jobba i 8,5 h. på mitt otroligt jobbiga jobb.

mer värt att nämna i denna vällästa blogg är att summerburst var så jävla fett. jag älskar house och de på mitt jobb som säger att house inte är musik..... jaaaa jag vet inte ens vad jag ska säga.

tror jag ska hoppa lite studsmatta nu för mina lår börjar gå ihop så är inte fashion längre :(((((

massa bilder till er:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0