daddy i'm falling for a monster

orkar inte gå till doktorn så sätter en diagnos på mig själv. jag har nu alltså bihåleinflammation! ska jobba 26 timmar snart :))))))) sov 12 timmar inatt fast totalt kanske det var 3 och resten bestod utav hostande..

vill inte att ni ska tycka synd om mig vill bara att ni ska veta att JAG GÅR OCH JOBBAR ÄNDÅ FÖR JAG ÄR THAT BADASS!

men bihåleinflammation brukar gå bort av sig själv. googlade det. rättare sagt googlade jag "hosta ont i tänderna" och kom fram till att ja.. bihåleinflammation it is.

nu ska jag fixa mig sen far ja till jöbbe ja! längtar tills jag förenas med min säng imorgon. tror att den bättrar på botningen mer än sängen på mitt jobb. den är hård och inte skön. har bara en kudde där. stora problem.

puss från snorjossera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0