and I know that I can be a little cocky

min sommar är fan hektisk! tror inte jag varit hemma en hel dag på aaaaaaa kan inte ens räkna??? varit i helsingborg, i varberg, i falkenberg, i helsingborg igen och idag ska jag till halmstad. emellan alla småresor är det jobb. sliter ut mig ju.

hahahaha ne det gör jag inte. jobbar just nu ;))))))))) mitt jobb är bäst ingen protest

är nervös över halmstad. varför är oklart för er men mer klart för mig. vi tar det en annan gång. kryptiskt meddelande

aja det är inte ens en månad tills jag är i USA (HALUVA UVESA IDAKLUVA SKA DU MEVA???). kan inte ens förstå att jag ska dit. tänk om jag kan simma med delfiner där FATTA???? kommer kunna dö lycklig då. hoppas inte flyget kraschar på ditvägen. det vore lite bull som vi säger nere i skåne.

min lägenhet börjar bli jättemysig på tal om skåne. kan rulla över från min säng till min nya soffa så jag kommer endast behöva resa på mig när jag ska kissa, duscha eller äta mat. SO MUCH WIN!

näääääääää om man skulle fortsätta med jobbet.
ni anar inte hur rolig den meningen är när man tänker på vad jag kommer att göra efter detta blogginlägg.

pussokram


Kommentarer
Postat av: Idakluva

tudiluva jusserá!! kanske ska jag méééé vaaaa!!! I LET YOU KNOW AS SOON AS THE DECICION IS MADE

2012-07-19 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0