don't you worry about a thing

okej jobbigt att veta vart jag ska börja... wellwell

hemma från bad gastein och det var en av de bästa resorna jag gjort. lärt känna massa nytt underbart folk från campus och skrattat så jag fått kramp. jag har träffat min älskade emma och festat med henne och hennes nya vänner. träffade även världens goaste människa som jag inte ens vet om jag kommer träffa igen och det är väl det enda negativa med det hela.. plus att jag saknar emma.

det jag vet just nu är iallafall att nästa år är det jag som säsongar. plugga kan jag göra när jag blir gammal och grå!

interna höjdpunkter med BG:
  • det er for vildt!
  • jag är sexig och jag vet det
  • sofies skidåkning
  • HÖRRÖDU
  • är denna yoghurt glutenfri?
  • skevt
  • ellooor?
  • när greta tappade skidorna i liften... eller?
  • slåss inne på silver bullet
  • komma in på sitt rum på morgonen och se att det ligger en kille i sängen??? tacka och buga och ta emot ja
  • MEN VILKEN DANSK ÄR DET DU MENAR DU HAR SÅ MÅNGA?!
  • opsi dajsi dajsi do undrar vilket språk han tror jag pratar nu?

kommer inte på mer nu men det är säkerligen mycket mer... vill åka dit nu men istället ska jag sätta mig och plugga i flera timmar:):)):):)):)):))))))))))))))) love my life


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va inget kul blogginlägg.

det stod ju inget om mig......

2012-01-31 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0