I don't mind spending everyday

idag är en dum dag. fick mail om att min bok var försenad så måste åka till helsingborg imorgon istället för att kunna göra min äckliga hemtenta som jag inte alls vill göra. har tappat all form av motivation dessa julveckor.. men den kommer väl förhoppningsvis tillbaka snart.

annat dumt är att jag lämnat mina älsklingar lina och amanda på landvetter idag. var så nära att jag inte grät och kände mig så stolt men då brast lina och hennes mor ut i tårar. då kunde inte jag hålla mig heller och det såg till och med ut som att anton blev lite blöt i ögat minsann!!

jaaja.. 2 månader och 2 veckor går fort så jag ska inte deppa över det mer :)))) men gud nåde om det händer något med dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0