pluggsubstitut

nämn något som gjorde dig glad igår: var glad efter jag tränat, other than that var det en ganska oglad dag! eller neeeee.. lägenheten var fin och målad!

vad gjorde du kl. 8 imorse? sov, drömde att jag åt godis inatt med men nu är jag inte alls sugen!

vad gjorde du för 15 min sen? kollade på one tree hill. JAG.HATAR.DAN

det sista du sa högt:
"vad ska du ha för mössa då? så har du rakat dig med?!"

det senaste någon sa till dig
: "jag har ingen mössa och jag visste väl inte att jag skulle jobba när det var klas-tema"

vad har du druckit idag?
ett stort glas mjölk.. är jävligt dålig på att dricka faktiskt (typ vatten åså)

vad var det senaste du åt?
spagetti och köttfärssås

vad var det senaste du köpte?
brocolli. det enda jag köpt på hela veckan då mitt kort varit på vift. fick ett nytt precis! SKITFINT

vad är det för färg på din ytterdörr?
träfärgad tror jag, den nya jag ska bo i är typ blå.

vad är det för väder hos dig nu? soligt men kallt

godaste glassmaken: glass är inte riktigt min grej, men röd isglass gillar jag. eller cola

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhh fråga mina kompizar "josefin du blir kär i alla" (blir inte kär men jag ser det gulliga i folk (i de flesta iallafall))

sover du tungt?
nej vaknar av minsta lilla

drömmar du mardrömmar? har inte gjort det på ett tag

trivs du med ditt jobb?
har inget jobb. eller jo ska jobba på villan ikväll och det är ju frivilligt så antar att jag trivs?! DBK

favoritklädsel?
mjukisshorts och linne på sommaren, annars så varmt och mjukt som möjligt. det bästa som finns är att få på sig mjukisbyxor efter en dag i tighta jeans (fast alla mina är så jävla stretchiga så)

favoritlåt just nu:
gillar inte den så mycket egentligen men den är på min hjärna 24/7: äckligt - ansiktet

vad ser du om du tittar till höger? min bankdosa, jacobs glasögon som jag alltid lånar, ett tomt tuggumipaket och tomt kinder maxi-papper

vad gör dig glad just nu? att det snart gått hälften av tiden som mina vänner ska vara borta, att jag ska på avicii nästa vecka, att jag flyttar imorgon

vad ska du göra härnäst?
ta en lång powernap.. kunde som tänkt inte sova alls inatt typ

höger eller vänsterhänt?
höger

humör just nu: halvt uttråkad, halvt stressad över massa saker

favoritgodis:
sura godisar, lysmelk och pringles

kläder just nu
: gråa mysisar, grå hoodie och ett par panties

sommarplaner: summerburst, jobba (måste söka jobb) USA!!!!!!!!!!!!!!

morgon- eller nattmänniska? hatar tidiga morgonar, annars älskar jag när man får vakna när man vill och göra vad man vill

vad är viktigast för dig? livets fyra S... neeeee skoja. att alla jag bryr mig om är glada

är du kittlig?
kan till och med kittla mig själv

snarkar du? bara när jag är sjuk

stjärntecken:
lejon RAWRRRRRRRRR

äckligaste insekten
: alla är lika vidriga

stökigt eller välstädat
? gillar ju när det är välstädat men det vore ju bra om man kunde hålla det så i mer än 10 sek

vad längtar du mest efter nu?
hmmmmmmm, tills amanda, lina, ida och emma kommer hem. samt att åka till norge och träffa anna och lisa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åter igen ett ganska tråkigt blogginlägg

2012-02-10 @ 14:08:36
Postat av: Anonym

Tänker inte kommentera förrän jag är med! Taski

2012-02-10 @ 14:09:24
Postat av: Anonym

Fast nu råkade jag ju kommentera...

2012-02-10 @ 14:09:43
Postat av: Anonym

Så gjorde jag de igen -.-

2012-02-10 @ 14:10:01
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:10:12
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:10:23
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:10:44
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:11:18
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:11:30
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:11:41
Postat av: Anonym

Oc igen

2012-02-10 @ 14:11:57
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:12:25
Postat av: Anonym

Och igen

2012-02-10 @ 14:12:38
Postat av: Anonym

Och igeeeeeeeeeeen

2012-02-10 @ 14:12:51
Postat av: Anonym

Du ljög när du svarade vad du längtar mest efter. Vet att det är mig

2012-02-10 @ 14:13:32
Postat av: Anonym

Jag faktiskt din bästa vän för jag är den enda som bryr mig om dig och kommenterar din blogg

2012-02-10 @ 14:14:12
Postat av: Anonym

Tänk på de nästa gång!!

2012-02-10 @ 14:14:28
Postat av: Anonym

Förstår inte hur det kan vara så svårt att förstå liksom

2012-02-10 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0