skäms för hur jag tänker, hatar hur jag handlar

anledningen till varför jag aldrig skriver här längre är för att jag glömt bort hur man gör.. fast å andra sidan så har jag nog aldrig kunnat! zkitzammaaaaaaaa

nya lägenheten är grym! är dock ensam på 100 kvadrat mestadels av tiden då sofie alltid ränner runt och sandra alltid jobbar eller tränar. fast jag har tränat både idag och igår!!! kors i taket. det är fint här iallafall. kom gärna och hälsa på mina vänner, ni är välkommna!

mina tangenter är sega.. tror det har att göra med mintun som spilldes på datorn i lördags.. gick knappt få upp locket dagen efter haha. gick knappt få ur mig ur sängen dagen efter heller......... det var ju trevligt att jag kunde visa upp helsingborg för mina vänner som var på besök, eller??? tog bara en shot så fattade ingenting. ska inte dricka sprit mer. lovar mamma!

annat duktigt jag gjort det senaste: sökt 3 jobb idag, diskat, städade hela lägenheten i måndags. det är väl det. tur att bb-streamen slutade fungera för mig för annars hade jag nog inte gjort något duktigt.

annars så åker jag hem imorgon på obestämd tid. ledig från skolan hela nästa vecka så får se när jag tröttnar på hemmalivet!

och slutligen vill jag säga att ni ska lyssna på björnstammens nya album, BÄST!!
om jag hade haft pengar hade jag åkt till österrike på fredag. det har jag inte. synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0