jag sa jag är här det är bara att ta mig baby

3 dagar utan godis.. jag känner lukten av godis, jag drömmer om godis men jag ska fan inte röra något jävla godis!! trodde inte jag var så sockerberoende men tydligen jahaja.

idag har jag varit i skolan, sen har jag packat ner alla mina kläder i flyttlådor (vilket var en utmaning med världens träningsvärk i armarna), sen har jag tränat (vilket också var en utmaning pga träningsvärk) och sen har jag bara legat i soffan och bett om att få massage, dock utan framsteg.. trodde jag hade pli på grabbarna but nono.

kommer faktiskt sakna mina småpojkar litegrann. fast nu blir nya lägenheten såååå bra när allt blir målat så jag kommer nog trivas bra där. var inte lika fint förra veckan då vi besiktade den. då stod det "människor är vidriga" på en vägg i ett sovrum. tusen tack för välkomnandet!!

nu borde jag sova. är inte trött för jag syndade innan och sov.. alltid så smart. natt daaaaa

note to self: bara för att du får på dig en keps och ett par solisar på fyllan så betyder inte det att du är cool och ska ta massa kort på dig själv på toaletten... ELLER?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0