you know I tried so hard to laugh, but I just don't know how

haluuuva! idag har jag vaknat, gjort klart min reflektionsuppgift, borstat håret (vilket var en lång process), varit nere på Telia och jag har även hunnit med att äta frukost!! produktiv dag och det enda jag har kvar nu är att träna, men det tar vi lite senare. håller på att kolla one tree hill nu, min önskan om att de skulle visa om allt från säsong 1 gick i uppfyllelse! allt i mitt liv flyter på så jävla bra nu så är rädd att något ska gå skit. får försöka tänka bort det och leva i nuet :))))))

skola två dagar i rad nu sen kommer min älskade Ida ner två dagar innan resten av packet! ska dra med henne till Helsingör för inhandlande av billig sprit inför Valborg. annars får vi se vad vi hittar på men mysigt ska det bli!!

p.s pirr i magen som inte går att sätta fingret på är spännande d.s


Kommentarer
Postat av: Haluvaklo

haha söt unicorn! love u

2012-04-25 @ 18:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0