heads will roll

hej amigos. mycket att göra och ingen tid att blogga. har haft det riktigt bra det senaste med hemkomna vänner och vänner på besök nere i skiåååne. helgen som varit var grym! elin och robin var här på torsdagen då det var tema sensation white på torsdagspuben, jobbade på villan i lördags och drog ut en sväng efter det, hade mysigaste söndagen på evigheter och som grädden på moset har det inte varit alls mycket i skolan! amazing rent ut sagt.

idag har jag varit i skolan en stund, efter den bjöd jag och sofie camilla på lunch då hon fyller år idag (grattis igen fina fina fina vän!!!!!) och efter det har jag hängt lite med ante och sedan varit på stampus årsmöte och valt in nya styrelsen.

nu är jag ledig i två dagar, då ska det tvättas och städas och slappas. på torsdag är det skola sen åker jag hem över helgen på konfirmation, 20-årskalas och framförallt för att träffa ännu en hemkommen vän nämligen vår allas Sprigg!

nu börjar snart bb och innan det ska jag diska. VILL HA DISKMASKIN SNÄLLA GE MIG NÅGON!!!!!

övrig info; exakt två veckor kvar till valborg


blandade bilder från mitt liv det senaste;

har tänkt att bli sk8ergirl vettni..

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänker "åhh ingen bild på mig....." scrollar ner "åh hon kanske älskar mig ändå"

2012-04-17 @ 00:10:49
Postat av: elin

<3

2012-04-20 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0