hatten din er besatt av satan!!!!

jefulens vad trött jag är! kanske inte så konstigt med tanke på att jag fick tvinga hem sandra från stan vid halv 6 imorse.. fick inte ens med henne. jäkla smurfjäkel! kul var det igår iallafall. mycket folk och inga klagande grannar! jag och sandra tryckte oss före i kön på cardan och blev hatade av några tjejer "alltså vissa människor kan inte bete sig" nejtack vi vet men jag höll på att kissa ner mig. snodde en drink också gjorde vi hahah..... herrejesus tror hon har dåligt inflytande på mig. but im gonna miss her jääättemycket.

wellwell.. idag har jag ätit brunch för 159 kronor. lätt värt då det fanns så himla mycket gotteeee! sen köpte fie massa gott godis till mig med. skön bakisdag helt enkelt! fast blir inte bakis längre. har fått för mig att mina allergitabletter hjälper mot det och det är typ bevisat då ingen av oss 3 som tog dom igår har mått dåligt idag. hur awesome är inte det då?!?!!?!?!

nu är det bara 40 min kvar till bb. vill varken att amandus eller jimmy ska ut... skicka ut de nya istället dom suger. bokstavligt talat gällande jennifer heheheheh.

just ja!! anton har fått moppe!!! jag ska få köra den en dag!!! kändes som man var 15 år igen när jag tog på mig hjälmen. härliga tider när man åkte mitt i natten på banvallen och var livrädd för allt och inget <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Den där grabben åker du inte med, han ser livsfarlig ut!

2012-04-01 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0