godmorgon solstrålar!

har fått sova 11 timmar inatt så är helt utvilad! snart ska jag upp och städa här och sedan ska jag dra och handla för att laga min första riktiga matlåda. det blir köttfärssås i mängder! efter det ska jag göra mig vacker inför balen och vid 4-tiden kommer folk komma hit på lite förfest innan vi drar till folkets hus för att festa med alla finklädda nollor. kommer bli legen.............dary!

köpte förresten böcker för 1600 igår.. rena rama rånet! men får sälja vidare dom nästa år så det blir nog braooo.

nu har jacob börjat städa hör jag här så får väl vara snäll och hjälpa till.

en till grej... saknar min voff! fick inte ens säga hejdå till honom :( ska nog ta med honom hit på söndag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackars Jacob isåfall, han kommer ju bli livrädd för Sudden!

2011-09-06 @ 15:39:56
URL: http://lindskogamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0