smoke weed everyday

tjatja bloggen
ligger i min säng och vilar, festade rejält igår och hade skola från 9-4 idag så är ganska så slutkörd men har lovat er älskade vänner där hemma att blogga så då får jag göra det med! får väl skriva om veckan som gått. det har varit så sjukt jävla roligt. vi har gjort allt vi kunnat för att få så många poäng som möjligt under denna vecka och vi har varit jävligt grymma! grupp 17 är bästa gruppen och vi ligger i top 5 till att vinna allting :D vad har vi gjort för poängen då?
  • bjudit världens bästa novisch på brunch
  • gjort kullebyttor på kullagatan
  • friat till en i novischeriet
  • lapdancat
  • badat i fontäner
  • haft wet-tshirt contest
  • gjort en radikal frisyr
  • skrämt människor
  • åkt till danmark
  • busat med en dansk
  • sjungt (det blev en hit när jag sjöng lilla snigel med stängd mun, fick sjunga i en megafon för hela parken)
  • hoppat på en buss och sjungt "en busschafför"
  • klippt av kalsonglappar från personer på stan
kommer inte på mer men det har varit obeskrivligt kul och hela gruppen är helt slut.. imorgon är balsittningen och det är den som avslutar hela nollningen, efter det återgår livet till det "normala"

jag har inte ens hunnit köpa böcker än...... BRA DÄR! måste göra det nu. sen ska jag sova hela natten lång och sen jävlar!!

facebook har damp i huvudet och man kan inte spara bilder där ifrån så ni får inga.. tyvärr! fast lika bra är väl det för bilderna borde inte visas för allmänheten. fast okej då ni kan få några städade (om man jämför med dom andra)








nu ska jag nog bada, för jag har ett badkar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0