jag har glömt dig en vacker dag

har precis varit ute på långpromenad med jacob i 2 timmar! helsingborg levererar klarblå himmel och 20 grader idag så vi har inte tid att vara bakis inte. gick vid strandpromenaden och jag tror jag är kär i helsingborg! så jävla fin stad och jag är så sjukt glad över att jag kom in här.

gårkvällen var intressant. började förfesta hos wille med typ 10 tjejer och 5 killar och sen drog vi till ett förställe och sen ett förställe till och sen gick jag hem. gick inte ens till någon huvudklubb. men det var kul ändå
hehheheh

här har vi min extrapappa jacob bexér:

jag: varför har jag reserverat belopp -1600?
jacob: du beställde böcker för det
jag: just det

asbra att ha någon som har koll på mig nu när inte mamma kan ha det!

har förövrigt blivit kär i denna låten med:

passar perfekt in på mitt liv just nu

det var det! nu ska jag pluggahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0