this one's for you and me, living out our dreams

första dagen på en föreläsning utan att vara bakis idag, kändes bra! slutade redan vid 12 och sedan dess har jag ätit, städat lite och även laddat hem massa kurslitteratur. tänkte börja läsa något också men jag vet inte vart jag ska börja, skitsvårt..

just det, måste säga att jag var SKIIIIIITFULL i söndags.. fanns en viss besvikelse i att jag inte skrivit detta på min blogg? nu står det. hoppas jag är förlåten!

på tal om full så ska jag inte dricka på kräftskivan på lördag, så min släkt om ni vill någonstans efteråt så kan jag vara taxi!

och amanda lindskog, jag väntar fortfarande på mitt inlägg. TA DIG TID!

nu blir det powernap och sedan plugg
puss och kram


jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det kommer! Har varit på date hela dagen så har inte hunnit ;)

2011-09-08 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0