there ain't no reason you and me should be alone tonight yeah baby

tror ni jag stannade inne igårkväll som jag lovat mig själv att göra?

rätt svar får en 10a
skoja svaret är för uppenbart..

kom till villan först av alla, men folket rullade in rätt snabbt! en "kul" grej som hände

kille: ska du med hem till mig? jag kan bjuda dig till las vegas
jag: det är lugnt
kille: det är lugnt i som att du ska med?
jag: nej tack jag klarar mig!
kille: vi behöver inte åka till las vegas vi kan dra hem till mig bara
jag: nej alltså jag vill inte
kille: du beter dig som ett jävla svin!

what tha fuck liksom??
hela kvällen igår var rätt konstig i sig om man tänker efter..

nu ska jag göra mig iordning lite och sedan dra till camilla på idol/myskväll! ska börja med tentapluggandet imorgon så kommer nog vara kass uppdatering här under veckan..(som om det skulle vara något ovanligt?)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför är du sånt svin för då??

2011-10-01 @ 14:30:34
URL: http://lindskogamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0