men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

idag har jag inte gjort många knop! legat på samma plats i soffan hela dagen förutom när jag sagt hejdå till lina och elin :(((((((((

ledsen tjej

igår var kul iallafall och jag tror elin och lina hade det också! var fört på förfest hos inez och sedan villan och sedan cardinal och tempel. så drack jag bara på förfesten och inget ute? nej men det gick bra ändå. har insett att jag blir mindre bakfull dagen efter om jag är asfull på kvällen så det är ju bra! insåg även vissa grejer som var bra att inse och det känns sjukt bra wihoooo

nu ska jag fortsätta att göra ingenting. har precis ätit pizza som jag värmt i min NYA micro!! fest
fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0