look how you want me now that I don't need you

idag är jag bara så jävla arg av någon anledning.. arg på datorer som går sönder, arg på skolan, arg på mig själv, arg på att lägenheten är skitig, arg på tutande ambulanser, arg på gubbar som tar parkeringsplatser, arg på hemlisar.. YOU NAME IT

fast är ändå lite glad för fick träffa emma sprigg och luncha med hon(henne?? kan inte ens svenska längre..) och hennes arbetskompis, det var trevligt!



har faktiskt packat upp alla mina kläder ur flyttlådan idag också. på tiden kanske ni tänker då. men jag har fan inte haft någon tid till det och hade inte det idag heller egentligten!!! (arg på det med)

nu ska jag sluta vara så arg och plugga istället :))))))))))) ordning och reda, tenta nästa fredag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Henne jossera!!!

2011-09-26 @ 21:43:27
Postat av: Olivia

ååååh, meezo <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-09-29 @ 22:42:15
URL: http://wollibolli.blogspot.com
Postat av: Olivia

eller mezzo? har glömt hur det stavas, men mmmmm

2011-09-29 @ 22:42:45
URL: http://wollibolli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0