lights will guide you home

borde egentligen gå och lägga mig nu men med gitarrspelande här och trevligt sällskap så är det så mysigt att sitta uppe. vi har nämligen nattgäster här i lägenheten idag! vilka är hemliga..

skoja
det är emma sprigg och hennes kompanjon. om man jobbar för abc-gruppen kan man nämligen få åka till helsingborg 2 gånger på två dagar och har man otur så får man inte sova på hotell andra natten. då är det bra att ha mig till hands!

dagen idag då..
sovmorgon till 13.30 då vi i min basgrupp hade möte för att intervjua en rom, vi ska nämligen berätta om Riksförbundet Romer i Europa på fredag. mötet gick svinfort och sen gick vi till skolan för att klippa och klistra ihop får affisch.

var hemma vid 5, stack och handlade och lagade svingod mat! första gången den blivit det sen jag flyttade hit. håller på att bli mästerkock tror jag..

brukar i vanliga fall bara göra god mat med lina men det börjar som sagt ge med sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liiiiights Will gaaaaa aaaaaa aaaaiiid yoou hooooome. Rättare sagt

2011-09-29 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0