jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig

hur ska man veta vad som är fel och vad som är rätt? önskar bara att jag kunde få en klar blixt in i min hjärna så att jag vet.. trodde aldrig i att det skulle bli på det här sättet, men nu är det som det är och jag känner mig okej och det är väl det som är huvudsaken? eller måste jag tänka om?

så jävla mycket tankar som inte får plats i min lilla hjärna. konstigt att det är svårt att få in saker jag måste lära mig i skolan. ska stänga av allt nu och bara läsa om socialt arbete, då kanske min hjärna blir större och då kanske jag får plats med allt som behövs där inne. tror ni inte? håll tummarna!


något jag vet är att jag är så sjukt glad över att jag träffat er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0