I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie

Hej alla trogna jossera-fans. Gästbloggare Elin här.

Igår så kom jag och Lina till josse. Vi åkte till stan för att josse skulle köpa jeans, nått att ha på sig idag, mössa m.m. hon hittade allt utom mössa plus massa annat för  hon körde speedshopping. Sedan bestämde vi oss för att åka till Lager 751 (kan inte skriva vad det heter egentligen för att då kommer detta med p hemsidan o det vill jag inte eftersom jag nu ska skriva lite bull..) i höganäs o det var aa, helt okej men samma saker som i gällstad. Jag tycker inte om 751 för jag och lina jobbar där och dem tvingar oss att åka hem tidigare i morgon för att lina ska jobba TVÅ timmar.
enought with the bullshit. Idag har vi köpt micro till josse och ätit thaibuffe i typ tre timmar med sofie och camilla.

NU SKA VI FESTA!

finns folk som tjatat om mitt hår. här ser ni yttepytte. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA sätter en hundring på att det är RK som gjort den där kommentaren

2011-09-23 @ 11:02:14
URL: http://lindskogamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är det ;) hatar honom!!!!

2011-09-23 @ 12:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0