I could make you happy make your dreams come true

inte kommit in i detta än känner jag.. har iallafall varit hemma på kräftskiva i helgen, det var kul men Jari förstörde lite... den jäveln!! mitt lag förlorade även tävlingarna, det förstörde också. men jag hade kul!

vem är jari? en påhittad kille som en kvinna som var full och kört av vägen hittat på. "det var inte jag som körde bilen, det var jari! han är lång och smal och har stripit hår, om det varit jag som kört hade jag erkänt"
så hade hon inte det ;PppPppPpp
människor alltså..

idag hade jag först föreläsning och sen grupparbete. vi blev typ klara så slutade halv två och har sedan dess legat i sängen/soffan/sängen. livet på universitetet är hårt! fast på onsdag ska vi faktiskt börja träna.

nu ska jag inte göra camilla besviken längre, har lovat att skriva på en skolgrej till klockan 22.00 så nu ska jag börja. vill ni hjälpa mig?

Reflektera över hur du upplevde Intersektionalitet 1. Diskutera hur du under och efter seminariet tänkte kring dina egna och de andra deltagarnas föreställningar om människor, makt och grupper. Utgå från ett intersektionellt perspektiv och kategorierna klass, kön, funktionsförmåga, etnicitet och sexualitet

Tack på förhand!

gammal bild men ungefär så känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0