Hold my hand, just in case and we won't fade into darkness

har läst 62 sidor i en bok och nu kommer jag inte ens ihåg vad det är jag läst??? bara att börja om då va..
ska läsa nån timma till sen bada, städa lite, fixa lite och sen kommer massa fina vänner hit och bakar kladdkaka och lagar mat. sen kommer ännu mer fina människor och förfestar med kladdkaka och mintugrädde. kan ju inte bli annat än en bra kväll! eller vad säger ni?

förresten så sov jag själv i lägenheten inatt. trodde jag skulle bli uppäten av spöken men jag klarade mig!

nu måste jag återgå till denna bok:
http://image.bokus.com/images2/9789127107625_large_socialt-arbete-en-grundbok



ILLKUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0