du är bäst nu, men du var bättre förr

denna dagen har bestått av skola från 10-16 med ihållande huvudvärk och efter det plugg, men jag så himla glad ändå för imorgon kommer lina och elin hit!!!!!!!!!!! de stannar till fredag och vi kommer få så grymt roligt så ni anar inte!

det jag har planerat att vi ska göra är att äta och att festa, sen får vi se vad de vill hitta på.. spännande spännande!

nu ska jag läsa tills jag är på sida 99 i en av mina kära böcker, sen blir det sömn. kommer inte kunna sova för jag längtar så tills imorgon!

och förresten lina och elin så har jag inte hunnit städa, men det får ni leva med för det får jag..
här är alla kort som finns på er två tillsammas på facebook:

Kommentarer
Postat av: elin

haha, love u!

2011-09-20 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0