and it hurts with every heartbeat

statistiken på denna blogg ökade ganska drastiskt här igår utan att jag ens skrev.... bra nyfikna folk är, men det är jag också så jag förlåter er.

festade igår, har seminarium om 1h. sen ska jag hem och däcka i sängen och ha myskväll med camilla. imorgon är det fest igen fast även plugg på dagen. det gäller att hålla sig sysselsatt så mycket som möjligt!

nu ska jag försöka få i något i min mage, den har en tendens till att inte vara hungrig längre..
puss på er

Kommentarer
Postat av: Amanda

Love you mitt hjäääärta!

2011-09-16 @ 11:00:00
URL: http://lindskogamanda.blogg.se/
Postat av: slackerguru

ett stort <3 till er som helt plötsligt blev </3 :'(

2011-09-16 @ 13:26:14
Postat av: Elin

Va nog bara för jag kollade din blogg så jävla många ggr :))))

2011-09-16 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0