vi drar till fjällen

fick inte vara kvar i skolan hela natten igår.. vid 12 blev securitas trötta på allt larmande så då fick vi snällt gå hem och komma tillbaka 6 imorse. lyckligtvis fick man den köplatsen man hade på natten och det var för min del nr 3 så det blev inget långt väntande för min del! åkte hem och sov till halv 10 igen och sen var det skola mellan 10-1. efter det har jag bara sovit och.... suttit vid facebook? kul liv

ska duscha nu för att sedan sätta på mig mössan och dra mig ner till villan. där blir det jobb och det sägs bli galet+mycket folk ikväll! BOA kommer vinna säljtävlingen, lätt!

om ni är ruggigt nyfikna på köandet igår så startade wille(skräll) en blogg där han uppdaterade minst sagt flitigt! här har vi den:
http://badgasteinerz.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0