my reflections are protections they will keep me from destruction

tjänare tjänare
orkar egetnligen inte blogga men ska skriva ett matschema till min mor här! åker nämligen hem på fredag och ska äta all god mat i världen!!!!!!!!!!

fredag: polmanslåda
lördag: spagetti och mammas köttfärsås (på lördag kväll ska jag festa i göteborg mamma)
söndag: potatismos och ungsfalukorv
måndag: lax och potatis och romsås
tisdag: något nytt!!!!
onsdag: spagetti och pappas köttfärsås
torsdag: överraska mig
fredag: ris och sparris och det där
lördag: varm smörgåtårta
söndag: potatis och kött

sådär mamma, gör mig inte besviken!!! (prio är laxen, köttfärsåsen och falukorven)

annars så har jag precis skypeat med mina norgevänner. alltid lika roligt när man förklarar en rolig sak för anna och lisa, de skrattar och sen säger de "jag förstår inte".... älskade söta blonda vänner!!

har skypeat med min hund idag också. men han är dum han med och hör inte när jag ropar på honom??

säger "voff" på bilden men han bara ligger där även fall jag lät aslikt en hund

imorgon ska jag och camilla träna med tränare. sen ska jag hardcore tentaplugga i två dagar så då hör ni nog inget från mig. hoppas ni överlever :)

just det! var sur för att jag inte hade någon biljett till rihanna --> hon ställer in ---> skadeglädje på hög nivå!!! (tror inte på karma)

godnatt

Kommentarer
Postat av: EJ

go rubrik, kom du på den själv? väldigt, djup skit.

2011-10-31 @ 22:26:15
Postat av: Anonym

Du ska ju laga mat med mig och mandy med?!

2011-11-01 @ 11:07:32
Postat av: Annica

god morgon! ;D

2011-11-01 @ 12:24:30
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

ta en titt in ¨på min blogg:D

2011-11-01 @ 12:25:07
URL: http://hannaskattberg.myshowroom.se/
Postat av: Jenny

Hej! :D



Vill du bli länkad och samtidigt tävla om en gåva? Eller bara vara gullig och hjälpa mig samla poäng i en tävling? Det är super enkelt! :)



Klicka vidare på länken:

http://jennyvuongs.blogg.se/2011/october/bli-lankad-d.html



KRAM

http://jennyvuongs.blogg.se

Postat av: Mamma

Det kanske inta blir precis som du önskat...är ju en väldigt speciell dag på fredag, och då blir det nog inte polmans låda utan nåt göttigare...puss

2011-11-01 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0