I want time on my own but you, my love, you turn this world around

varför jag borde vara glad:
  • jag klarade tentan (!!!!)
  • jag åker hem om 1 vecka och 3 dagar
  • amanda kommer och bor hos mig i en vecka i december
  • på söndag ska man ställa tillbaka klockan så jag får sova en extra timme på måndag
  • jag ska jobba på villan imorgon och det kommer bli sjukt kul
varför jag inte är så glad som jag borde vara:
  • folk som säger en sak men lever efter en annan
skärp till er/dig/den/det

nu har jag ätit världens största frukost och ska försöka sova lite. ska nämligen "sova" i skolan inatt då de släpper biljetter till bad gastein sex imorgon.. ska försöka plugga så mycket som möjligt men jag vet väl redan nu hur det kommer sluta.


saknar denna gosegrisen och mina andra norska kusiner alldeles för mycket just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0